niedziela, 8 maja 2011

Zbiórki w maju

Na wstępie najmocniej przepraszam za moje niedopatrzenie i brak informacji o odwołaniu ostatniej zbiórki. Obecnie mam trochę gdzie indziej głowę (matury ;-), obiecuję że to się już więcej nie powtórzy, a do świata żywych wracam za trochę ponad tydzień.

W związku z tym sytuacja zbiórkowa wygląda następująco:
- 11.05 (najbliższa środa) - zbiórka JEST. mnie co prawda na niej nie będzie, bo jeszcze ostatnie podrygi uczenia się do ustnych, ale Piotrek przygotuje coś jak zwykle ciekawego ;-)
- 18.05 (następna środa) - zbiórki NIE MA w środę, ale w zamian za to wybierzemy się w inny dzień tygodnia do kina na "Oni szli Szarymi Szeregami", a w który to jeszcze Was poinformujemy.

Zenek - co do Twojego munduru to nie mam teraz możliwości pojechać sama do Ksawerowa, więc albo uda mi się znaleźć kogoś kto tam pojedzie, albo przyniosę Ci go do kina, na wtedy już powinno mi się udać.

Przypominam o bardzo ważnych rzeczach takich jak:
- zapłacenie składek
- zapłacenie zaliczki za obóz
- zapłacenie zaliczki za rejs


Pozdrowienia, trzymajcie się i do zobaczenia za 2 tygodnie!

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz